piątek, 27 listopada 2015

Przygody Panny Walentyny i Wyzwanie Kufra

Kolejna praca na konkurs Kreatywnego Kufra


Zdjęcie Jolania


Wyzwanie nie było łatwe, mimo pięknego zdjęcia ciężko było mi się odnaleźć w tej kolorystyce. Po kilku podejściach postawiłam na technikę haftu koralikowego w formie wisiora. Bazę tworzy ciemno fioletowy kaboszon obszyty koralikami w odcieniach grafitu, czerni, fioletu oraz szarości, resztę dopełniają ciepłe kolory brązu, i miedzi. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania i jestem z niego bardzo zadowolona ;) Obecnie jestem w trakcie szycia do niego sznura i jak tylko skończę pochwalę się jak prezentuje się w całości. 









W trakcie tworzenia zainspirowały mnie (poza oczywiście zdjęciem) główne bohaterki opowiadania "Przygody panny Walentyny" Tynka i Cleo. Dwie niepasujące do siebie i niby całkiem różne dziewczyny tworzą niezwyczajną przyjaźń w niesamowitym świecie Barbórki. Tak i w wisiorze zimne kolory szarości i fioletu (dla mnie pierwiastek Tynki) łączą się z ciepłą miedzią i złotem (typowa Cleo) tworząc niebanalną i nieoczywistą całość. 
Zachęcam was do zapoznania się z opowiadaniem z gatunku paranormal harem romance (? jeśli czegoś takiego nie ma to już jest :D ) a obiecuję wam że przepadniecie na długie godziny wciągnięci w wir zabawnych i pikantnych przygód Tynki i Cleo. Sama autorka Teya pisze tak: "Przygody panny Walentyny" to opowieść o tym, czym się kończy obcowanie z magami. Kolejne części historii pojawiają się co tydzień w środy. 18+. 
Zapraszam do czytania Tynki i komentowania moich prac :)
Wasza Risu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz