wtorek, 10 listopada 2015

Początek

Jak wiadomo każda przygoda ma jakiś początek, a to jest właśnie mój początek z blogowaniem. Blog będzie w większości poświęcony technikom beading, sutasz i decoupage ale znając mój zapał do poznawania i wypróbowywania nowości nie ograniczę się tylko do tych trzech technik. Blog będzie dokumentował moje postępy (mam nadzieję) w różnych technikach i przy okazji dokumentował wszystkie skończone i nie skończone prace. Żywię też nadzieję na to że śledzenie tego bloga sprawi choć kilu osobom przyjemność i będą się ze mną dzielić opiniami i radami na temat prac.
A więc czas zacząć :)

Tydzień zaczął się bardzo udanie bo wygrałam mały konkurs Korallo który polegał na ocenieniu ile gram koralików znajduje się w kieliszku. Z małą pomocą wagi, kieliszka i całkiem sporej ilości koralików (które teraz rozdzielam bo by uzyskać tą ilość co na filmiku musiałam użyć kilku kolorów ze swoich zapasów) udało mi się oszacować przybliżoną wagę koralików na 90g. i wygrałam! Bardzo się ucieszyłam bo to druga wygrana w życiu i to w dodatku w tym samym sklepie :) Korallo jak zawsze nie zawiodło mnie i dziś tj. we wtorek dostałam paczkę koralików które są przepiękne. Już się nie mogę doczekać by coś z nich wyczarować, jednak muszą  poczekać na swoją kolej bo jestem w trakcie wykańczania kilku projektów. 


Na start pokaże dwie prace które zgłosiłam na konkurs szuflady i kreatywnego kufra, niestety bez owocnie :P Wygrały ładniejsze prace i tu chce zwycięzcom też pogratulować. Obecnie uważam że muszę popracować nad zdjęciami i ekspozycja moich prac, ale wszystko da się zrobić :)


Moją propozycją była bransoletka "Jagody" utrzymana w kolorystyce zdjęcia.






Kolejne było:


Stworzyłam "ubranko", ozdobę na bombkę którą można nałożyć na bombkę w kolorach srebra i błękitu z dodatkiem błyszczących kryształów. Prace nazwałam "Frozen" bo tematycznie i kolorystycznie kojarzy mi się z popularna bajką Disey'a.







Postaram się regularnie postować postępy w zaczętych pracach jak i chwalić się tymi zakończonymi :)
Risu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz